2 روش ساده کسب درآمد اینترنتی از موبایل
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

1- درآمد از نصب اپلیکیشن

امروزه شرکت‌هایی هستند که برای نصب اپلیکیشن به شما پول می‌دهند. در واقع کار این شرکت‌ها بررسی کارکرد انواع اپلیکیشن‌های موبایلی است. بنابراین اگر علاقه به نصب و کار با اپلیکیشن‌های جدید دارید، می‌توانید با این شرکت‌ها همکاری کرده و بابت نصب و کار با هر اپلیکیشن، مبلغی را از آن‌ها دریافت کنید.

2- کسب درآمد با موبایل از تبلیغات

صاحبان کسب‌وکارها مایلند تا تبلیغات خود را در بسترهای آنلاین به نمایش بگذارند تا بیشتر دیده شوند. شما می‌توانید با راه‌اندازی یک صفحه در اینستاگرام یا تلگرام که جزو پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی در کشورمان هستند، شروع به تبلیغات کنید. نحوه انجام این کار به این صورت است که شما یک کانال یا صفحه ایجاد می‌کنید و تعداد اعضا و فالووهای آن را بالا می‌برید.

سپس تبلیغات تمام کسب‌وکارهایی که به شما پیشنهاد می‌شود را در آن قرار می‌هید. با گذاشتن هر تبلیغ می‌توانید مبلغ خوبی از صاحب تبلیغ دریافت کنید. این کار ممکن است تا پیدا کردن تعداد زیادی عضو یا فالوور زمان‌بر باشد؛ بنابراین می‌توانید از راه دیگری از تبلیغات کسب درآمد کنید. می‌توانید واسط بین تبلیغ کننده و تبلیغ دهنده شوید.

برای انجام این کار باید تبلیغات مورد نظر را دریافت کرده و آن را به انواع پیج‌ها و کانال‌های تبلیغاتی بدهید. تبلیغ دهنده هزینه کل تبلیغات را برای شما واریز می‌کند. هرکدام از پیج‌ها و کانال‌ها نیز مبلغ مشخصی از شما می‌گیرند، شما می‌توانید با دریافت تخفیف ویژه از کدام از آن‌ها مبلغ خوبی را برای خود نگه‌دارید.

در واقع صاحبان کسب‌وکار فرصت این را ندارند تا دنبال انواع صفحات تبلیغی برای گذاشتن تبلیغات خود بگردند. آن‌ها مایلند تا این کار را به شخص دیگری واگذار کنند. شما می‌توانید شخص موردنظر آن‌ها باشید. پیشنهاد می کنیم مقاله تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست